Асоціація 

«НАЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ЛІСОВОЇ ДОБРОВІЛЬНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» 

+38 067 562 49 42

Ім’я  
Контактний телефон  
Контактна електронна адреса  
Підприємство, де зафіксований факт корупції  
Опис факту корупції  
Докази  

Взаємодія з зацікавленими сторонами щодо запобігання порушень чинного законодавства України та будь яких виявів корупції в Національній Системі Лісової Добровільної Сертифікації є одним із ключових напрямів діяльності Асоціації.

 

Ефективним елементом такої взаємодії є можливість зацікавлених сторін подавати скарги та об’єктивний розгляд таких скарг.

Будь яка фізична або юридична особа може подати скаргу про виявлення порушень діючого законодавства в сфері лісової охорони, водної охорони та іншого природоохоронного законодавства, податкового законодавства, а також виявів корупції в НСЛДС на ім'я голови Асоціації «НС ЛДС» електронним листом або звичайним листом.

У рамках Плану заходів щодо запобігання ризиків нелегальної деревини та корупції в Україні надаємо таку можливість онлайн.

Загальний порядок подачі та розгляду скарг викладено у стандарті UA SFM ST 04 Порядок управління скаргами та апеляціями. Зокрема, розглядаються тільки скарги, що відповідають усім вимогам, зазначеним у пункті 5.2.3 цього стандарту. Асоціація «НС ЛДС» не приймає до розгляду скарги, які містять необґрунтовані невдоволення, наприклад, чутки. Така інформація приймається тільки до відома і може бути використана як додаткова при розгляді обґрунтованих скарг.

5.2.3 Скарга повинна:
а) містити ім'я і контактну інформацію позивача скарги;
б) бути написаною українською мовою;
в) містити вказівку на особу або організацію, на яку подається скарга;
г) містити опис подій, що послужили причиною скарги;
д) містити вказівку про те, які вимоги не були виконані;
е) містити докази, що підкріплюють кожен елемент або аспект скарги, наприклад, звіти, фотографії та інше;
ж) вказувати, чи робилися спроби вирішити питання з відповідачем до подачі скарги, вказати, які це були спроби і який був їхній результат;
и) містити згоду про інформування про скаргу відповідача (ів) та інших сторін скарги;
к) містити згоду про дотримання вимог цього стандарту;